Bröllop x 2

Idag blev jag och Alexander bjudna på bröllop. Den 7 augusti gifter sig Tina och Andreas i Dorotea. Ska bli så roligt och jag kommer göra allt för att kunna åka dit. I mars kommer deras lilla bebis och så gifter de sig i sommar så romantiskt. Det är så kul att träffa de då de fortfarande är så kära i varandra. Massa kärlek till er.

 Vårat 1:a bröllop detta år är i Lindesberg, Linda och Peter gifter sig. Linda är en gammal granne till oss och jag var ofta där och lekte med henne när jag var liten. Inte alla gånger på Lindas begäran. Som tex; när jag sprang över till de klockan 6 på morgonen ( naken ) och hoppade i både Lindas och Maddes sängar och skrek vakna vakna, fast mamma Lillian sa att jag INTE fick väcka Linda och Madde. Så kul!!!
Fram med klänningen och skorna för jag ska gå på bröllop....

Nu ska jag iväg och träna på Friskis i långhundra.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0