Jagade av fårisar

Nu är Malin äntligen här ;0) Hon ska bo hos oss i en månad :0) wiieee äntligen är vi två tjejer mot en kille.... ha ha ha. Under dessa dagar har vi hunnit med massa och inled första dagen med att ta en 1,5 timmes promenad i skogen.

I fredags hade vi en föreläsning om hur man utformar cv och sitt ansökningsbrev, intressant med tanke på att alla säger olika och det kan vara svårt att hitta en medelpunkt. Fick nya tankar ialla fall och hoppas att jag kan söka fler jobb och få komma på intervju. Enligt Eric ( som föreläste ) är det kanske mellan 10-15 personer som krigar om ett jobb med tanke på att det är så många som sollas bort. Så från ca 100 sökande är det mer än hälften som kastas. Vilket gör att ju mer "matchning" man gör i sin ansökan har man mer chans att få komma på intervju. Sounds good too me!!! Så nu ska jag vässa min ansökan ännu mer och hoppas på fler intervjuer.

Tog en tur i skogen med Linnea och Malin på hästryggarna i fredags em och det var otroligt roligt. Jag hade Oscar och han är pigg som fasen. Galopp på åkern och för en gång skull kände jag kontroll :0) Dock har jag fortfarande träningsvärk eller det kanske är en bra sak??


Jag i solen

Malin och Sabino

Mini kusin Linnea med Oscar

Fårisarna som jagade ( på riktigt ) Bruno, jag kan säga att jag inte var såå kaxig när dessa närmade sig. HJÄLP!!!

Stackars Bruno fick verkligen sig en springtur när fårisarna jagade honom

Det blev en lugn fredagskväll med taccos och film :0) Mysigt...♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh älskling! Vad fint :D superkul ritt, inte minst när fåren kom.. Bäst kväll hos dig, & det gör jag varje stund inte bara för att du inte ska vara ensam utan för att jag vill! ;) god cheesecake.. Ses när jag kommer hem!? Pysse <3

2010-08-24 @ 23:44:05
URL: http://maaagiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0