Bambi se upp!!!

Dags för yttligare en spring tur i skogen. Vanligtvis stöter man inte på någon därute, kanske ett rådjur på sin höjd. Idag passerade det två bilar ( det är en grusväg så det går att åka bil där ) vilket förvånade mig. I slutet av vägen satt en skylt uppe, varning jakt pågår, hundar på vägen. F**n nu börjas det och då gäller det att inte spendera så mycket tid i skogen. Mamma berättade att en häst hade blivit skjuten då de skulle jaga vildsvin så om jägarna ser så fel gäller det verkligen att inte spendera tid i skogen.


Bambi se upp i skogen

Besökte Ikea idag med Lena och lilla Linus. Lena körde så jag tänkte att jag skulle bjuda henne på fika och det gjorde jag. 2:- fick jag betala. Jag tog en te och Lena en kaffe och en liten chokladbit, eftersom Lena hade Ikea family kort fick vi gratis kaffe och te, vilket gjorde att jag fick betala 2:- för chokladen. Jaha :0) Får bjuda henne på fika en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0