Jobbet

Torsdag morgon, blev ingen hästridning idag inte. Linnea var tvungen att åka och jobba lite tidigare vilket gjorde att vi inte hann. Får bli en annan gång. Emma har varit här och hon och jag har jobbat järnet... eller Emma??? ;0) Hon var en ängel och hjälpte mig att kolla vad jag har kvar att göra i utbildningen. Hon lyckades skrapa fram 1 1/2 sida med saker som jag behöver göra. Lite lagom svettig försökte jag bearbeta den och nu ligger jag i fas... eller kanske bättre in fas. Massa jobb kvar och jag har massa att göra när det gäller planen som behövs filas på. Puh... ingen vila här inte.

Håll tummarna för mig då jag ska skicka iväg mitt cv till ett företag och jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att jag får komma dit på intervju. Vore sååå kul att börja tjäna mina egna stålar. Är sååå trött att få CSN. Mer pengar åt folket.

Efter mycket plugg och skrivande var jag tvungen att ta på mig skorna och dra ut i skogen för en löprunda. Jag släpper verkligen allt och njuter av att bara få vara. Min granne ska springa Midnattsloppet i helgen, attans att jag inte hade kollat upp det, vore kul att springa. Dock är det 1 mil så jag vet inte riktigt, skulle nog säkert ta mig runt men men. Ska tänka på henne då jag kommer dricka mitt vin/rosé. Utgång på lördag med min underbara Maria, ska bli hur kul som helst :0)



Om några dagar är Alexander här och jag är ensam hemma, inte alls bitter, inte alls bitter.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0