Stockholm....


Relax, hotellvistelse och utekväll.... å vad jag njöt igår. Jag och Alexander åkte till Stockholm för att gå ut och vi passade på att hyra ett rum och gå på relax när vi ändå var igång. Kom in till stan vid halv 4 och åkte upp några våningar för att först träna innan relaxen. 40 minuter senare var jag mer än svettig, crosstrainern hade gjort sitt jobb. Utsikten över halva Stockholm var fantastisk när vi tränade och otroligt häftigt. Fick stora mysiga morgonrockar med tillhörande små tofflor. Åt frukt och drack öl på terassen i solen jag var i heaven.

 


Efter träningspasset och relaxen var det dags för att göra sig fin. Rosé flaskan tömdes ganska snabbt och Carl kom förbi och hjälpte oss att dricka upp den ;0)

Det här var vår utsikt

Japp vi hade ett toppen rum ;0)

Middagen spenderades på O´learys där vi alla åt deras fantastiska hamburgare och drack öl.




Killarna är på G :0)



å det här var MIN ÖÖÖÖLLL mums



Vi tog en drink i skrapan och jag fick en röd tjej drink



:0)

Markus kom oxå till skrapan, kändes som vanligt då..... 3 killar och jag. Vi åkte till Lemonbar som skulle vara sååå bra. Helt otroligt dåligt och vi åkte hem tidigt, en riktigt besvikelse faktiskt. Aldrig mer Lemonbar och nästa gång bestämmer jag var vi ska gå!!!! Vi tänkte att det kunde vara skönt med en prommis hem och vi började gå.

Tyvärr blev det något fel längs vägen och det slutade med att vi närmade oss DN skrapan... så långt bort vi kunde komma. Efter kanske 45 minuter hittar jag en tjej som snällt guidar oss till mer civiliserade platser. Efter 1,5 timme senare var vi hemma, tyckte jag var förtjänt av en hamburgare till den dagen så vi köpte med oss mat upp till hotellet och frossade mat i sängen och kollade på tv. Sååå skönt att äntligen vara hemma.

Fick med mig svenskan när vi var ute och gick så det kanske var något bra med våran låånga prommis över halva Stockholm ialla fall



Idag har jag sådan träningsvärk i kroppen att jag knappt kan gå, dock vet jag inte om det är crosstrainern eller vår prommis som har skapat träningsvärken.... eller är det kanske båda???

Nu blir det Sex and the city 2 i soffan och ett glas med te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0