Utgång med Mia och Ida i stor stan

Utgång i Stockholm med Maria och hennes kompis Ida i lördags. Värmen var olidlig och kände mig varm och svettig under hela dagen och natten. Puh... ska inte klaga på värmen men f**an vad varmt det var. Sista utekvällen i Stockholm för Maria då hon om några dagar åker upp till dalarna för att börja studera. Ska bli kul och se hur det går för henne och det känns konstigt att vi går om varandra. Nu har jag pluggat och hon har jobbat, nu är det snart ombytta roller. Så ni blir det dags att boka in helger och fara till dalarna för att hälsa på Mia, lite längre än att åka till Sunbyberg :0)

Ha ha ha, jag har ju så bra kamera ( mobilen ) men tycker denna bild var så bra ändå



Titta vad fin den här bilden blev, ja ja...

Tanken var att vi skulle till Sommar, ett uteställe i stan och jag kan säga att jag nu börjar bli van att gå ut och gå på kvällarna i Stockholm. Kanske taxi vore en bra idé till nästa gång? Vi gick och gick och tillslut sa Mia att vi har ju varit här och vi insåg ganska snabbt att vi hade gått i cirklar. Ja, jag säger ju det.... efter mycket om och men lyckades vi ta oss till rätt destination och kunde pusta ut. Dansade pratade och drack öl och njöt av värmen och att man kunde vara utomhus och festa. En kille kom fram till mig och frågade om jag ville prata med hans polare som satt 3 meter bort. Napp direkt... ha ha ha.... fortfarande är jag snygg alltså :0) wiieee

En hamburgare senare och en otroligt envis hicka kom vi hem till Maria och jag somnade snabbt framför en film. Dagen spenderades i Marias soffa där filmer avlöste varandra och som tur är bor hon 5 meter bort från mat :0) Mätt och belåten var det dags att åka hem till landet. Tiden går så fort när man har kul och jag kommer verkligen sakna Mia.




Kommentarer
Postat av: Linnea

Mitt hjärta! Har läst allt typ. Vad synd att du inte hänkade med Emma (& Lottie?) till BJ - jag träffade dom där :) Hoppas Sthlm gjorde sig värt dig! Vi måste verklligen gå ut typ NU. Och jag vill absolut sova hos dig, ta en rosé & lite tjejprat till en film. What you say? Har inte sett ditt hus på forever. Jordgubbsplocket var myyys! Och cheesecaken adorable, men Johanni inte avslöja receptet! Det är det som ska göra mig rik. Hahah.

Rida snart igen? Vill du inte fjällvandra med mig? Vi borde jogga ihop! Med Bruno, heeehe. Puss påre finis, hälsa Alexen

2010-08-16 @ 01:50:26
URL: http://maaagiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0