Rundan i skogen

Imorgon är det dags för jobb på Cubus igen :0) Blev glad att de ringde, betyder att de tyckte jag var bra :0) Wiiieee.... har verkligen funderat på vad jag vill göra och att få komma och coacha och motivera säljarna i butiken skulle verkligen vara något. Funderar på om jag kan använda mig av min utbildning för att komma in på HK i Stockholm, där sitter alla regionschefer och sverigechefen och se hur de jobbar för att sedan kunna presentera vad jag vill göra. Hm.... idéer som jag ska ta tillvara på. Uppdateringar om hur allt går får ni höra om senare.

Mamma kommer till stora staden på torsdag :0) Hon och syrran ska göra stan på dagen och så ska jag komma och hämta de efter jobbet, blir ett mysigt veckoslut. Har lite planer som vi förhoppningsvis kan göra ( om inte vädret är helt galet ) kan inte avslöja allt och det är inte spikat till 100% ännu..... den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Sprang nästan 8 km idag + att det regnade. Kom hem lagom blöt, skorna är genomsura och jag fick knappt av mig kläderna för de var så blöta. Jag älskar att springa när det regnar, det är svalt i luften och lukten av regn i skogen gör mig alldeles svag. Första delen är som sagt i skogen och där får man se upp vart man sätter fötterna. Stubbar, stenar och grenar som sticker ut. Det är kul, spännande och jag glömmer ganska fort att jag tränar när jag springer i skogen. Eftersom det hade regnat hela dagen var det mycket vatten i spåret och jag fick hoppa/flyga över pölarna. Det är kul träning säger jag bara.

Nu ska jag försöka sova, hm.... kanske kolla på en film innan jag sommnar. Imorgon är det en jobb dag och då gäller det att vara pigg.

Här kommerlite bilder då jag var och plockade blåbär, finns massa dock är de lite små

Finns det något vackrare???


Stövlar rekomenderas om man ska plocka blåbär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0