Radion spelar musik och utanför huset regnar det

Regnet faller utanför, radion spelar, Sixten ligger och sover i soffan, Lena har just varit här på lunch jag ska igentligen börja plugga. Kusinen Saga började skolan idag, är det snart dags att komma tillbaka till verkligheten, semestrarna är på väg att ta slut, sommar lider mot sitt slut och det gäller att börja jobba? Ibland vill jag bara leva nu och här och inte fundera så mycket på framtiden, vill inte veta vad som händer imorgon bara det som finns nu. Samtidigt som jag vill veta hur det går. Tvådelad? Japp!!!

Var med Linnea, Saga och Pyret i Kista gelleria igår och det var kul att gå runt och kolla på alla fina saker. Väl hemma gjorde vi god mat och bakade den underbara cheesecaken. Tog med oss kakan hem och kollade på film och drack te. Mums så gott!!!


Blev inte riktigt som vi hade planerat men det var super mysigt. Tack familjen Edstam, Sallander för dagen och tack söta Linnea för att du sov över här, allt för att jag ska slippa sova själv ;0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0