Måste man alltid veta allt??

Jag vet att saker löser sig, efter att ha läst "the secret" så behöver man inte alltid se hela vägen fram. Som när man kör en bil när det är mörkt ute, lyktorna lyser upp en del av vägen men inte hela. Ändå, ändå är jag sååå nyfiken på vad som kommer att hända i höst. För första gången är jag verkligen taggad att börja jobba och se nya saker, lära mig nya saker och få träffa nya människor som kommer bidra till mitt lärande och utvecklig.

Näst sista refelktionen idag i skolan och det känns som att allt håller på att ta slut. Nu ska vi strax vara klara och jag undrar fortfarande vad jag har lärt mig och vad kan jag? Jag kan så mycket mer än för 2 år sedan och jag har växt otroligt mycket. Alla reflektioner i skolan har gjort att jag hela tiden får nya tankar om mitt lärande. Så något kan jag?... eller??

Lite stresad över hur allt kommer bli och då känns det skönt att höra från sin sambo att allt fixar sig. Behöver höra det nu. Vägrar och åter vägrar att vara arbetslös när vi tar examen.
Fick svar från det företag dit jag skickade min ansökan och de skulle höra av sig nästa vecka. Nervöst!!!! Uppdateringar kommer senare, håll fortfarande tummarna :0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0