Deadline projektplan

Så nu är dagen här, projektplanen ska vara inne om några timmar. Jag och Malin har verkligen kämpat hela veckan och det känns skönt att äntligen få skicka in den. Idag skiner solen och det var skönt att promenera på morgonen. Ny energi och en ny dag.

Intervjun är klockan 14 idag och jag är lite nervös och pirrig över hur det kommer gå, var så länge sedan jag var iväg. Håll tummarna eller snarare en tumme för tur ;0) Idag bär det av till Uppsala och det känns skönt att få andas in storstadsluft. Lunch på stan och sen fika med några klasspolare. Mysigt!

Jag och Malin var på Frisis pass igår ikväll och det var LÄNGE sedan. Renée körde järnet och redan vid uppvärmingen kännde jag att svetten rann, härligt pass och det känndes skönt att komma iväg. Idag känner jag träningsvärken komma och vet att det bara blir värre.

Taggad inför idag och imorgon då det blir fest i Uppsala! Vilken helg :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0