Darling Lisa´s party

Vilken fest, det finns nog ingen som fixar fester som vår älskade Lisa. I lördags firade vi hennes 30-års dag och det blev verkligen röj. God mat, dans underbara människor ME LIKE!!

 

Som vanligt är hon vacker som en prinsessa

 

Lottie med hennes nya Iphone, som för övrigt matchade hennes klänning ;0)

Insåg nu att jag inte tog några mer kort under kvällen, dåligt av mig. Kanske borde investera i en riktig kamera istället för mobilen?

Vi var hemma vid 5 på morgonen och det började bli ljust då, var lite konstigt att sova då. Vaknade med tuppen ( 10 ) och kunde inte sova. Kollade på film och hade det mysigt i soffan. Gjorde plättar och egen drottningsylt, MUMS!

Avslutade dagen med Sex and the City 2, helt underbart!!

 

Idag blir det plugg tillsamans med min underbara Emma. Men först ska jag köra min Malin till Arlanda, idag är hennes första dag på flygskolan. Håll tummarna för Malin idag :0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0