Daggen ligger på marken och det är så där krispigt

Solen skiner och det är dagg ute, så där krispigt som det brukar vara när det är höst. Sixten ligger bredvid mig och Siri sover i hallen. Malin och Alexander har redan åkt och det är jag och Emma kvar. Emma sover fortfarande så det ljud jag hör är från radion som spelar musik. Det är tyst och skönt.

Har en lista som jag måste avverka idag och när den är klar är jag strax klar med min portfolio. En och en halv månad kvar innan jag tar examen, sjukt konstigt. På onsdag ska jag på intervju igen och det ska bli spännande, om någon frågor hur många jobb jag har sökt och vad de går ut på så svarar ja - VA? Lite för mycket just nu, å andra sidan man måste ligga i för att få något jobb. Eller? Håll tummarna för mig på onsdag kl 13.00.

Just nu vill jag såå mycket och speciellt vill jag handla nya kläder, var inne på Nelly och insåg att det senaste köpet jag gjorde där var från juni -09. Hallå det är över ett år sedan. Pank, pank och åter pank. Nu ska här tjänas pengar så jag kan uppdatera min garderob efter 2 år ;0)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0