Älskade sommar

På fredag ska jag iväg på min första intervju. Ska bli spännande att få se det går. Håll tummarna för mig klockan 14.00. Är laddad som fasen och jag tror att det kan bli ett superkul jobb. Senast jag var på intervju var när jag sökte jobb på Gina och det är nog 5 år sedan. Pirrigt och nervöst :0) Så nu ska jag plugga på företaget så jag inte sitter där på fredag och är helt lost.
Vill verkligen jobba nu!!!

Utanför regnar det och jag och Malin sitter och opponerar på varandras projektplaner. Känns skönt nu att det börjar lida mot sitt slut. Nu är det bara få saker som ska in i portfolion och min examination som är kvar innan det är dags att få sin examen den 22:a oktober.

Ikväll blir det grillning med Alexander, Ante, Jovan och Malin, vi står emot regnvädret och håller på sommaren lite till. Det är inte höst ännu....

Nu ska jag fortsätta opponera så Malin får med sig så mycket som möjligt.

Älskade sommar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0