Vi klarade examinationen och fick inga kompleteringar!!!!!!

Helt otroligt, vilken stämning det var igår. Vi träffades vid 10 för att rodda inför examinationen. Jag och Chris fixade rummet, Malin och Johanna gick och handlade rosor, choklad och skumpa, Lisa och Per fixade färdigt power pointen. Det var musik glada miner och ett riktigt röj. Alla var taggade precis som det ska vara.

                                               

                               

 

Hann med 1 genrep innan 13.00 och det kändes bra. Alla hade verkligen övat och det kändes som att detta går vägen :0) David som skulle examinera oss riggade upp en filmkamera. Nervöst men så otroligt bra, vi ska försöka att titta på det nästa vecka. Hur jobbigt det än kan vara så är det så otroligt nyttigt att få se sig själv och vad man säger. Efter själva examinationen var det dags för David att prata med Theo och Andreas och jag kan ju säga att vi var minst sagt nervösa. De satt där i 40 minuter och vi tänkte att nu gå detta åt pipan.

 Vi fick sedan gå in till David för att höra dommen. Han hade pokerface minst 30 minuter där han frågade massa saker om vår rapport och vad vi tyckte. Lurigt... Efter ett tag kunde han inte hålla sig och berättade att vi inte hade några kompleteringar och vi var EXAMINERADE!!!!!!!!! Det var som en bomb som bara släppte. Vi skrek och blev helt galna. Så otroligt skön känsla. Vi fick bara beröm från både uppdragsgivare och utbildningen. Känns så j***la skönt att höra. Allt vi har slitit med gav något och jag kunde inte tro detta när vi startade. Är sååå glad att jag har fått lära känna dessa personer för utan er hade jag inte utvecklas som jag gjort och tillsammans har vi gjort ett otroligt bra jobb. 

Lycka, seger och otroligt stolta intog UNiT18 stocken ( stockholmsnation ) för att äta god mat, dicka drinkar och parta hela natten. Vi var alla värda detta efter mycket hårt jobb.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0