Roddning hemma och bilresa

När jag kom hem vet jag inte vad som flög i mig, jag blev helt galen och började gör om hemma. Flyttade saker, satte upp tavlor bytte lampor osv. Känner att jag blev väldigt nöjd med resulatet, kolla detta:

Köket...



Nya lampor i taket...



Badrummet



Flyttade tavlan till byrån istället för att den sitter på väggen... sweet ;0)

När vi åkte i morse från Kumla hade vi med oss massa saker. Vi har rensat massa saker som vi har haft hos min farmor. Ni vet saker som man inte har haft på typ 100 år. Hittade massa roliga saker och tusen kläder m.m som jag tänkte sälja på loppis i år. Det var en rolig syn när jag skulle sätta mig i bilen. Snacka om packad bil... ha ha ha

                         



Bror följde med hem så vi var 3 personer i min packade bil. Mysigt :0)

                    

                 Indianen fick följa med hem                                Japp jag satt bak...                                         

Nu i kväll har jag mailat och fixat med marknaden, så nu är jag helt snurrig. Det kommer bli bra detta år det känner jag på mig ;0)

Är laddad inför en ny vecka med 1000 nya utmaningar..... wwwiiiieeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0