Kalas för Lottie

Lottie fyllde 24-år i måndags och det firade vi tjejer med att överraska henne. Anna en tjej från T15 tog med Lottie ( som hade jägermister ögonbindel, stora glasögon och en svensk flagga i handen ) Från Lottie´s lägenhet hem till Lisa där vi alla hade lagat taco´s och fixat. Allt utan Lotties vetskap. Jag var sjukt laddad och var nästan lite nervös över hur det skulle bli.


Anna lurade in Lottie i Lisas lägenhet och vi började sjunga -Ja må hon leva... en något chockad Lottie blev otroligt glad. Den största överraskningen hade vi gömt, Lotties bästa kompis :0) Så otroligt roligt.




Jag fixade buketten ( Lisa gjorde det fina med de bruna banden )


Tårtan fick 12 ljus och det var inte vanliga ljus, när man blåste ut de började de brinna av sig själv igen. MAGISKA ljus och det riktigt roligt och speciellt med tanke på att jag köpte de och jag hade ingen aning)


Vi frossade i taco´s och som efterrätt blev det marängsviss, jag kan säga att jag var så mätt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Så gott och så kul att umgås med alla dessa brudar. Chris hade med sig sin mamma och det var kul att hon ville vara med och se oss galna människor ;0)

Lisa har så fint hemma hos sig. Dessa är mina favoriter, kul med inspiration nu när det börjar bli vår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0