Syster är i Indien

Saknar min mini syster. Fick mail av henne igår om att hon är i Indien just nu. Detta är från hennes mail....

"Kommer nan forresten att hamta mig pa flygplatsen? Kommer ju hem en torsdag....

Ett krav som jag har...jag vill att HELA familjen ar hemma nar jag kommer hem!!!!

Hoppas att ni mar bra och att vadret hemma e bra :) Har svettas man som sagt ihjal nar man gar ut..tur att man iaf kan bada.
Imorse var det delfiner som simmade precis vid stranden.det va fint

Ta val hand om er sa hors vi snart igen

STORA KRAMAR"

Syrran och en ko.... ha ha ha ( Syrran är alltså den långa smala tjejen i svarta kläder )

Först krav på att hon vill att alla ska vara hemma när hon kommer sen gör hon oss avis med att berätta att delfiner simmade precis vid stranden. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Är sååå avis att hon är ute och reser just nu. Skulle vilja ta flyget dit det är varmt och sola, bada och dricka drinkar.

Sitter och jobbar med marknaden. Har lärt mig massa; hur man utformar annonser + program, lärt mig hur man ska göra PDF:er till tryckeriet ( ska tydligen vara något speciellt ) lärt känna Ingemar ( 72 årig pensionär, som har hjälpt mig med annonserna och marknadsföringen ) lärt känna de på Knivsta tryckeri ( mycket trevliga och snälla tjejer ) har haft ett x antal möten där jag verkligen fått öva på min ledarroll och det är inte över ännu. Är så spännande. Igår på mötet var det 2 st nya personer och ena killen jobbade på kanal 5 i Sthlm... hello...

Ibland kanske man inte ser alla möjligheter när man ställer upp frivilligt men jag tror detta kommer bli hur bra som helst. Är nöjd över att jag vågade testa. För jag behöver utmaningar för att kunna se vad jag kan prestera.... oj vad långt detta inlägg blev. Jag som skulle skriva om min syster... hm.... tankarna flyger iväg ibland. Summan av kardemumman....

Jag saknar min syster och jag hoppas hon kommer hem snart så jag får krama henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0