Tre dagar att minnas mycket länge...

Resan gick till Sollerön en liten liten ö utanför Mora och till Johannas stuga. En rolig färd upp då Pelle tog med sig waki takioch vi kunde prata mellan bilarna :0) Vi stannade på vägen för att köpa mat och jag tänkte att vi kommer äta ihjäl oss. Det var sååå mycket mat. Fösta utflykten blev att bestiga en skidbacke ( där snön fortfarande låg kvar ) Helt slut och lite rädd tog jag Malin och Per oss nästan upp till toppen. Där väntade utsikt och kakor. Mysigt när man kom upp.


Detta är en sida av en vägg där de har satt upp massa skidor och brädor... så häftigt

Pelle och Chris kämpar uppför backen



Malin är nöjd för nu går det nedför ;0)

Under resan var vi alla ansvariga för olika måltider och på onsdagen var det Malin och min tur att göra middag. Det blev 3 rätters....



Tog tydligen inte kort på huvudrätten.... Det var potatisgrattäng med kyckling, gele, morötter och rödbetor i ugn, bea och ruccula.... mums

Efterrätten blev som vanligt en av mina favoriter. Maräng tårta med kesella och bär  MUMS!!!


Dag 2 gick vi på Spa och fick 10 min ansikts behandling och bubblade och drack vin.... kan det bli bättre??















Jag vill ha en dalahäst.... ;0)

Lisa och Chris lagade middagen.... mums....

 

Det var skönt under dessa dagar då vi slapp tänka på hur vi såg ut... mjukis byxor och raggisar var inne ;0)

 

Lilla huset



När jag kom hem väntade dessa söta saker på mig. Här ligger Arnold och sover på Alexanders bröst ( Carl har döpt henne )  Mer bilder kommer. Nu ska jag ladda inför Bounce idag med tjejerna och en utgång i Stockholm...

Pratar med min syster just nu på fejjan och jag saknar henne så otroligt mycket. Vill bara krama henne.. men snart kommer hon hem och då blir det massa MYS. Älskar dig sis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0