The last Bounce

 


Igår var det dags att gå på Bounce med Lottie. Tog bilen in till bror och lämnade mina saker hemma hos honom innan det var dags att åka in till Globen. Kom knappt med tunnelbanan för det var så många som skulle med pressade in mig och en tjej tog tag i min arm när jag höll på att trilla. Det var så packat att vi fick gå ur vagnen när någon skulle av och sedan pressa oss in igen. Puh.....

Träffade söta rara Lottie innan det var dags att inträda globen och det var så j**la kul. Fick rysningar och ville inte att det skulle ta slut även fast de dansade i 2,5 timmar. Försökte fota men det blir inte några bra bilder när man har mobil kamera som jag har. Kvällen tog inte slut där. Jag och Lottie träffade Lisa och hennes kompisar efter Bounce för att åka hem till en tjej så de kunde byta om innan middagen. Vi var 8 tjejer som åt massa god mat innna det var dags att träffa Chris tjej polare. Vi var 19 eller 18?? jag kommer inte ihåg, massa tjejer ialla fall intog festen ( kontorsfesten ) med storm. Det var helt galet kul.

Killarna som var på festen tappade hakan och tjejerna stirrade argt över att det klev in ett gäng snygga tjejer. Vi var där för att festa och ha kul och denna gång intog "den fantastiska 12 eller 19" festen med storm. Precis som förra gången i Örebro. Där vi 12 snygga tjejer överraskade en hel fest.

Jag och Emma drog vidare till Hotellet för att möta upp Alexander och Carl för ännu mer fest. Det blev ganska sent och tillslut tog vi en taxi hem till Carl för att sova. Innan jag och Alexander åkte hem besökte vi Skärholmen för att shoppa lite :0) Köpte en fin kofta, armband och en scarf  :0)

Tur att jag har en givmild man ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0