Sollerön och kisse bebisar, kan inte bli bättre

Har inte hunnit skriva något på några dagar och det kommer inte bli något på några dagar då vi ( projektgruppen ) drar till dalarna i 3 dagar. Vi har kämpat hårt och fått underbara resultat så vi tyckte att vi var värda en semester. Drar till Sollerön där Johanna i gruppen har en stuga. Vi ska äta god mat, bada, gå ut och gå, umgås, spela spel och självklart dricka vin. Ska bli sååå skönt. Om någon timme ska jag hämta Johanna och Malin för att sedan möta upp Lisa, Chris och Pelle.

Är lite seg idag för klockan 00.30 väcktes Alexander av något konstigt ljud. Han berättade att han tror att Siri fått kisse bebisar. Tror inte jag var riktigt vaken då han sa det. Det tog några sekunder innan jag insåg vad han sa. Någon timme senare hade hon fått 3 st kisse bebisar i våran säng ( inte att rekomendera ) Hon sa ingenting när de kom ( jag kommer ihåg våra katter hemma, Kitty skrek när hon fick bebisar ) De är sååå söta. De ser precis ut som Siri fast de är mörkare. Eftersom jag ska åka bort så får Alexander se efter bebisarna och han får fixa något som de kan sova i för nu ligger de i våran säng.

Sixten är inte inne och vi vet inte vad han kommer säga. Förhoppningsvis hjälper han Siri med bebisarna men vi vet inte.... Så lite sömn i natt och jag ska snart köra 30 mil .... hm... tur att jag har bra resekamrater med mig i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0