Nils har lyckats

Väntade på ett samtal idag.... bror skulle få reda på om han kom in på konstfack eller inte. Han har slitit med sina målningar och det gav resultat!!! 800 personer sökte och de tog in 22 st varav ca 4 eller 5 som målar, resten sysslar med andra saker. Han är en av dessa målare något som är helt otroligt. Är så stolt över bror.

För några månader sedan var det mycket tungt då han inte hade kommit in på några skolor han sökt. Försökte peppa honom med att säga "- ju mer nej då får desto närmare ett ja får du".

Nu idag ringde han och var helt lyrisk, - Johanna du sa till mig att ju mer nej jag får desto närmare ett ja kommer jag och det fungerade!!!! Så himla kul att kunna peppa och inspirera honom till det och nu ser han att det går. Han har inte slitit i onödan. Denna helg ska vi fira hemma här då hela familjen kommer. Bara sis som saknas.

För er som vill köpa konst kontakta mig så kan ni få se bilder på hans verk.

Grattis bror du förtjänar detta och jag är så glad för din skull. I helgen ska vi fira!!!!

Älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0