Lördag

Idag blir det friskis och svettis i Knivsta tillsammans med Clarens ( Clarens och jag lärde känna varandra på friskis i l-100:a och det var han som lurade in mig i marknaden, vi har börjat samåka  för att slippa åka 2 bilar och denna gång kör han.... skönt  ) Moa kommer hit och lägger klinkers i hallen ( heter det så?? eller är det kakel??? Same same ;0)... ) Känns skönt att det snart är klart. Alexander har varit på kryssning med Carl och på vägen hem tar han med sig bror hit. Jag fick reda på igår att pappa är i stan så jag måste få hit han oxå....

Ska hämta kusinerna vid 18 och vi ska äta mat tillsammans, några förslag??? Bror och Alexander ska titta på hockey, följer fras med hem så tittar han med. Djurgården och Hv71 spelar. Jag ska jobba med marknaden och skicka massa mail och börja forma projektplanen. Så med andra ord.... jag kommer ha en skön lördag!!! Nej nu måste jag byta om.... friskis kläderna på...



Kommentarer
Postat av: Chris

du är så positiv och härlig vännen!

jag hade också en sådär skön lördag och nu sitter jag och äter söndagsfrukost för mig själv. riktigt skönt, solen skiner och jag tänker på allt kul som händer i veckorna, alla våra skratt :)



lite tomt på soffan den här helgen :)

PUSS, ses imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0