Hemfärd

Åker nu hem till Uppsala efter en skön och avkopplande helg hemma hos mamma och pappa. Tar med oss bror hem så det blir Stockholm först. Igår var jag ute och gick två gånger, först med pappa och Nille och sedan med svärmor, Kristoffer och Alexander. Hittade tussilago som jag gav till mamma, så fint :0) Våren är här och det var sååå skönt igår. Idag när jag vaknade upp så snöade det. SNÖ!!!! Så galet att det kan skifta på en dag. Igår var det vår i luften och idag snöar det. Jag blir så arg på vädret. Men som pappa sa- " Lägg inte ner kraft på vädret, det kan du inte styra över" Jag skulle så gärna vilja styra över vädret för nu vill jag ha VÅR!!!
Ses hemma i Uppsala... jag är riktigt taggad över att börja skolan nu. Det kommer bli en spännande vecka..... wiiieee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0