Examination och påskägg

Nu har veckan börjat och det blev en bra start. Först cyklade jag till bussen, ett vårtecken om något :0) Efter det var det dags för examination av Carpe Diem ( vår referensgrupp ) De klarade det kanon och fick inga kompleteringar. BRA JOBBAT!!!!!
                                   

Kul att det gick så bra för de. Vi själva håller på att förbereda vår examination som är på torsdag denna vecka. Hann med ett möte med vår uppdragsgivare Theo på eftermiddagen. Fick påskägg av UNT och det var inte litet eller....


                  WOW så mycket godis.... Eftersom vi fick naturgodis i påsk så får jag faktiskt äta detta....

Städade på skolan efter UNT, Alexander kom och hämtade mig och vi åkte till Bauhaus för att inhandla saker till vår hall. Fråga mig inte vad vi har köpt, för jag kan inte förklara det ;0) Men jag vet att pappa kommer hit imorgon för att hjälpa oss att flytspackla. Tur att pappor finns :0)

När jag cyklade hem i kväll såg jag en stor älg ute på åkern precis vid huset. J**lar vad stora de är. Var länge sedan vi såg en älg vid huset. Läskigt....

                                          Nu ska jag äta godis och hjälpa Alexander med hallen...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0