Drömmar


Igår var släkten hemma hos oss och det var fullt hus. Ljudnivån var säker uppe i 20 decibel så efter ett tag var jag tvungen att gå ner en våning. Det är sjukt när man tillslut skriker till den som sitter bredvid dig. Det var kul att träffa släkten för det var några år sedan. Lilla Linnéa var där ( 8 månader liten bebis ). Känns konstigt att kusinerna börjar skaffa barn, känns som att vi fortfarande är barn. Träffade min kusin på julafton och hon var gravid, det är så overkligt och konstigt. Jag själv är så långt från att skaffa barn så det finns inte. Visst de är söta och rara men jag vill inte ha barn ännu. Finns för många saker som jag vill göra innan. Jag är helt enkelt inte där ännu.

Just nu drömmer jag om en Thailands semester. Blev så avis när Alexander åkte för ett tag sedan. Vill oxå vara på Koh Maak och mysa på The Big Easy med en kall öl i handen. Åhhh.........


Ska försöka att övertala Alexander om en semester, undra vad jag ska locka med?? Hm dags att börja fundera.



Kommentarer
Postat av: Chris

sötis vad underbart att läsa vad du gör nu när vi inte ses :)



ni verkar ha det så härligt och visst är det roligt att drömma sig bort till sol och plamer!

Tänk om vi kunde åka ett stort gäng nån gång, ligga och läsa inspirerande böcker på stranden och peppa varann att uppfylla våra drömmar på hemmaplan =)



Önskar dig en skön måndag, njut av god frukost och fin utsikt som ni har!

PUSS

Postat av: Linnea

BRA BLOGGAT GULLE! :D Underbart mysigt, du fixade klocka & bilder ser jag. Ska läsa ännu mer än 1 sida jag just plöjt igenom. Kakburken är dyrkad <3 & Långhundra vinter är bäst. Vi ses & rida imorrn? Typ 12? Annandagen var sååå mys - taggad till den 16 ;) PUSS <3

2009-12-28 @ 01:16:15
URL: http://maaagiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0