Julfest med ett stort J


Nu har det snart gått 1-år sedan jag träffade alla dessa underbara människor i team 14. För varje dag som går lär vi oss nya saker. Från början tänkte jag att det inte är så jobbigt att studera. 9-16 varje dag är väldans få timmar när jag är van vid att jobba 10 timmar/dag. Hua vad jag hade fel. Varje dag jag går hem har jag lärt mig något nytt. Det är så spännande. Kul att få lära känna alla underbara människor och jag blir inspirerad varje dag som går.

Igår var det julfest på Gotlands nation för hela teamet och respektive. Vilket drag, team 14 kan parta! Vi i party-gruppen överaskade alla med ett lucia tåg och en dans iförda ( Ja vad ska jag säga en vit handuk och ett rött snöre) Vi sjöng Santa Lucia sången och började dansa en dans som vi hade tränat på, alla blev helt galna. Det var sååå kul, tjejer det måste göras om igen. 

Tack alla underbar för en otroligt lyckad kväll. Det var så kul att så många kom och den som jag älskar mest kom fast han var sjuk. Tänk att jag kan ha så underbara vänner och en sååå underbar kille. Ibland är livet helt underbart.

Nästa vecka är det jullov och vi är lediga tills den 11 jan nästa år. Det behövs ledighet för min del. Det ska bli underbart att komma hem till min familj och fira jul i lugn och ro. För detta år behöver jag inte jobba den 26!!!!!!!! HELT OTROLIGT!
För er som inte vet har jag jobbat den 26:e i 7-år och missat släkten varje år.

                                                    Detta år mamma är jag hemma, bra va?? 

 


                                                                    


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0