HTML koder


Var vaken till klockan 3 i natt vilket är väldigt ovanligt för mig. Brukar sova innna klockan 23 på kvällarna. Denna natt började jag fixa med min blogg och det tog sin lilla tid. Som tur var hade jag min mini bror till hjälp. Efter ett tag visste vi inte riktigt vad vi gjorde och satt bara och skrattade. Han blev galen då vi höll på att fixa något och jag kom på nya idéer. Beskriver mig väldigt bra, älskar att påbörja något och har svårt att avsluta. Läskigt! Tillslut tröttnade han och började spela tv-spel med andra bror. Började mixtra själv och insåg att jag hade lärt mig massa. Klapp på axeln.
Nu i natt har jag drömt om HTML koder och nu på morgonen hade jag uttligare massa idéer. Problemet är att jag behöver mini brors hjälp och han har tröttnat, eller jag kan säga så här; han ligger fortfarande i sängen och sover. Har försökt att hoppa på honom, dragit ut hans ben, masserat hans ben, skrikit på honom. Hm inget hjälper. Jäkla snorunge. Har dock inte provat vatten. Åh vilken bra idé :0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0