Familjen


Jag har varit snäll i år och jag hoppas tomten kommer till Lövstagatan 9

Nu är jag äntligen hemma hos min underbara familj. Efter många timmar i bilen med min far så kom vi hem hela och rena. Mycket bilar på vägarna och många som inte kan köra. Så jag säger bara en sak. Håll avstånd och kör sakta. Som pappa brukar säga  "Bättre att komma fram än aldrig komma fram".
Nyss var jag och mamma och handlade mat så nu får de inte in någon mer mat i kylskåpet. Det är inte lätt att vara en stor familj.
Innan vi åkte hemmifrån tomtade jag hos grannen. Hade hittat en julklapp till Tindra ( 2,5 år ) Hon hade önskat sig papper i julklapp och då tolkade jag det som ritpapper. Var på Ikea och såg att de hade papper på rulle för 29:- det var  klippt och skuret för Tindra. Skönt att det ligger på den nivån, alltså att hon önskar sig papper. Blir nog värre när hon blir äldre. Hua.


Älskade pappa :0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0