Rocky Road

Det blev en lång fredag med start klockan 04.50 på morgonen tilll klockan 04.30 på natten. Det kanske är därför jag känner mig lite bakfull idag? Det var sista dagen på denna höst termin och vi i UNiT18 slösar inte med någon tid utan utnjyttjar den till max. Vi tomtade för alla på stationen i Uppsala och gav alla på stationen julklappar och en tidning på morgonen. Vi hade tomteluvor och vi hade även med oss en tomte. Så mysigt men ack så kallt. -17 när jag lämnade huset. Hua.

På kvällen var vi hos underbara Chris och partade loss och det blev för 2:a fredagen i rad utgång på Flustret. Alexander och Carl kom till Uppsala och partade för fulla muggar. Fulla? Japp!!! De vaknade klockan 17 i dag och min käre sambo mådde inte allt för bra. 
 Det finns så många minnen från den kvällen att jag inte pallar att skriva om allt. Jag rekomenderar att vara nykter en kväll på Flustret, du kommer se så roliga saker.Prova det!

Här är snyggingen med massa klappar. Tack darling för en underbar kväll ( Vi fick ta med oss ett paket för 50:- som vi sedan lottade ut )



Jag fick guldpaketet ( det var inslaget i guld ) och fick skorpor i en fin glas burk. Kunde inte ha blivit bättre. Blev så glad. Tack My som bakade :0)




Blev så inspirerad av Mys paket så jag har bakat hela dagen. Ett bra tips på en julklapp!




Jag hade inget rött snöre, det blev fint ändå :0)



Gjorde massa Rocky Road så min mini bror Jonas blir glad :0)

Nu ska jag titta på film och njuta av lördagskvällen med ett glas julmust.

3 saker som jag är glad för idag är;
1. Jag är inte bakfull
2. Underbara Lisa ringe idag och vi ska ses nästa vecka
3. Mina bakverk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0