2 st i huset igen ( 4 om jag räknar med katterna )


Nu är äntligen Alexander hemma, 10 dagar gick fort. Jag har sovit dåligt under hela tiden han varit borta och nu ska det bli skönt att äntligen få sova en hel natt. Det näst bästa var att han hade handlat 2 st väskor och 3 st klockor till mig. Har en så underbar man. Är helt överlycklig. Kan inte bli bättre.

Här är en bild på de saker som Alexander köpte till mig. Tack älskling!!!




Pratade med min far idag ang företag. Han har haft eget så länge jag kan minnas och är en bra inspirations källa nu när jag funderar på att starta eget företag. Det finns så många frågor som jag funderar på när det gäller ekonomin och det är verkligen något som jag måste jobba på då + / - är något som jag inte gillar.

Matte och jag är inte kompisar och det kan nog vara ett problem då jag ska ha eget företag, som tur är finns det människor som gillar + / -. Det gäller bara att betala. Hua. Vi har läst ekonomi i skolan så lite koll har jag och under jullovet så ska jag fråga ut pappa ang företag och just den ekonomiska delen. Förhoppningsvis blir jag lite klokare.

Måste visa en så rolig bild som jag tog i går kväll. Siri ville sova och hittade min väska. Tog ett tag innan hon lade sig till rätta men när hon väl låg där somnade hon. Vi har helt galna katter... ha ha ha

 

 
Imorgon blir det party med klassen så nu tänkte jag välja ut en klänning som jag ska ha på mig. Vi kommer vara ca 60 personer som festar loss i Uppsala. Ska bli så roligt!!!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0